Home > Service & kwaliteit > Klacht en complimenten Klacht en complimenten
De medewerkers van huisartsenpraktijk Thermion vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg- en dienstverlening. Toch kan het gebeuren dat u over sommige zaken minder tevreden bent. Wanneer dit zo is dan horen wij dat graag. Of misschien bent u wel heel tevreden over onze praktijk. Ook complimenten mag u natuurlijk altijd doorgeven.
Samen oplossen
Heeft u een tip, klacht of opmerking, dan kunt u dit direct bespreken met de betrokkene(n). Komt u er samen niet uit of wilt u hier graag hulp bij? Dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van onze huisartsenpraktijk Mw. M. van Rossum. U kunt uw tip, klacht of opmerking melden via ons klachtenformulier, telefonisch (024-3094500) of per e-mail aan Marloes.vanRossum@thermion.nl
Vindt u dit moeilijk? Dan kunt u uw klacht bespreken met een klachtenfunctionaris die niet bij de praktijk betrokken is. Deze kan u gratis advies geven, helpen bij het benoemen van uw klacht of bemiddelen. Onze praktijk is hiervoor aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg. De klachtenfunctionaris van SKGE bereikt u via de website van SKGE of telefonisch: 088-0229100.